چگونه به کاهش کراتینین سطح 8 در بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به کاهش کراتینین سطح 8 در بیماری های کلیه

چگونه به کاهش سطح کراتینین 8 در بیماری های کلیوی؟ کراتینین یک نوع زائد سوخت و ساز است. آن را به عنوان خارج از بدن به طور کامل توسط کلیه برداشته شود، سطح کراتینین مخفف عملکرد کلیه است. سطح کراتینین بالاتر است، از توابع کمتر کلیه remain.Therefore درمان سطح کراتینین of8 اشاره به درمان بیماری کلیه است.

بیماری مزمن کلیه را می توان به 5 مرحله با توجه به سطح کراتینین تقسیم شده است. هنگامی که کراتینین بالای 8، بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه به مرحله نارسایی کلیه را وارد کنید. در این مرحله، بیماران نیاز به شرایط پیوند کلیه و یا دیالیز.

با این حال، پیوند کلیه و یا دیالیز و عوارض آوردن که درمان طولانی تر و بیشتر تبدیل دشوار است.

بنابراین بسیاری از بیماران مشتاق به جستجو برای درمان های دیگر می باشد.

چه نوع درمان برای کاهش سطح کراتینین بالا مفید است؟

داغ فشرده سازی درمانی

فشرده سازی داغ بر روی نقاط دوجانبه Shenshu (BL23) است که به medicinals میکرو فرایند است که از بین بردن سموم و بازیابی چی اصلی، و اعمال آنها را در نقاط Shenshu (BL23) خارج. در چنین راهی، هدف از سم پاک کننده را می توان به دست آمده، با سم های بیماری زا حذف شده و restored.More چی اصلی به طور خاص، صدمه به کلیه ها می تواند به طور فزاینده بازیافت شود. تولید ضایعات و سموم نیز از بدن خارج با تنظیم سیستم های خون برداشته می شود.

دارو:

استاز خون در رگ کلیه معمولا با داروهای نیرو خون درمان می شوند. رکود وثیقه کلیه است که اغلب توسط داروهای لایروبی کولترال درمان می شوند. گرما در نصف النهار کلیوی می تواند با استفاده از داروهای پاکسازی حرارت حذف. سرد پاتوژن در کلیه باید با داروهای گرم شدن یانگ حذف. ادم ناشی از چی untransformed کلیه را می توان با aquaretics درمان می شود.

اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: